onsdag, mars 11, 2015

Redan tre månader

Sitter med en sovande bebis i famnen och passar på att se en film (Fame på ViaPlay). Redan har vår lille prins blivit tre månader! Det är så roligt att se hur han utvecklas och upptäcker världen. Han pratar på förfullt med vokaler och vill helst av allt stå och hoppa i mitt knä. Rulla från mage till rygg lärde han sig för en månad sedan och nu blir han så frustrerad av att han inte kan ta sig framåt. Han sover duktigt på nätterna, oftas i ett streck från midnatt till 7 på morgonen då han äter och somnar om ett par timmar till. Han är en riktig solstråle på morgonen och det första han gör när jag tittar ner i spjälsängen är att le med hela ansiktet och sträcka upp armarna mot mig ❤️. På dagarna sover han oftast bara 30 min till 1 timme i taget så ibland blir han lite övertrött fram på eftermiddagen.

De senaste dagarna har våren börjat komma. Just nu längtar jag efter lite värme så att vi kan sitta ute och slippa overaller och allt.

Inga kommentarer: