fredag, december 26, 2014

Lilla familjens första jul


I år firade vi jul hemma hos oss för första gången. Med en liten bebis hade vi inte orkat med att åka ibäg, vi behöver få ordning på rutinerna hemma först. Mina föräldrar kom och hade både julmat och fin dukning med sig och vi hade en jättemysig och lugn jul. Det var så roligt att få fira jul med en liten för första gången. Nästa år kan han nog hjälpa till att öppna sina paket också :) Av oss fick han bl.a. ett babygym och en bärsele och av mina föräldrar bl.a. babysitter som han redan invigt. Mina egna klappar har jag inte hunnit mer än öppna, men jag fick bl.a. örhängen, aktivitetsband och en fin kopp från Wedgewood.

Jag har njutit så av julförberedelserna i år. På kvällen när prinsen sovit har vi klätt julgranen, griljerat skinka, slagit in julklappar och annat juligt. Mysigt att få göra allt med en liten prins sovande bredvid.

Inga kommentarer: