torsdag, november 20, 2014

Väntan

Bebis är nu färdigbakad och jag går bara och väntar på den ska känna sig redo att komma ut. Har inga känningar alls så kanske stannar den ett tag till, eller så kanske det sätter igång utan förvarning (man kan ju hoppas)? Förutom bebis så längtar jag jättemycket efter att få adventspynta, vill få in den där mysiga känslan i huset. Tror ljusstakarna får komma fram ganska snart, även om det inte är första advent förrän nästa helg. Har faktiskt sett flera hus i området där jag bor som pyntat både ute och inne redan. Så länge håller jag till godo med att lyssna på julmusik och fördriver tiden med att kolla på en massa av de julfilmer som finns att se på Youtube.

Sitter just nu nerbäddad i min gosiga fåtölj och så känner jag hur en liten liten fot försöker peta ut genom magen. Älskade lilla bebis! <3

Inga kommentarer: