tisdag, november 11, 2014

Föräldraledig


Nu har jag arbetat min sista dag och är framöver föräldraledig. Har haft mycket foglossning under hela hösten, sådär så att jag behövt lyfta benen med händerna för att få dem med mig, men de senaste två veckorna eller så har det varit mycket bättre. Har känt mig ganska instängd så nu ville jag passa på att komma ut medan jag kunde. Som den julälskare jag är blev det en runda för att kolla på julsaker i lördags och i söndags åkte vi till Starbucks för att dricka Gingerbread latte och så stannade vi på Pressbyrån och köpte hem en massa jultidningar som jag ska roa mig med att läsa medan jag väntar in att bebis ska bli redo.

I fredags hade fina F köpt hem praliner och en liten present för att fira in föräldraledigheten. I paketet var ett par söta örhängen!

Inga kommentarer: