fredag, augusti 30, 2013

Mina brudskor



Skor - Ivory: Fiona | Parbild
Före bröllopet kunde jag ju inte avslöja för mycket kring alla detaljer. Men nu när bröllopet är förbi går det ju bra! Jag letade länge efter skor och det var väldigt svårt att hitta några som stämde. De skulle vara ivory för att stämma i färg till klänningen. Dessutom skulle det bara vara en liten klack för annars blev jag för lång och klänningen för kort. Till slut hittade jag dessa (Ivory Fiona) på Brandos för 419 kr. De var fina, men både sulan och klacken var helt i plast och så otroligt hala så jag hade absolut inte kunnat gå altargången ner med dem. Men efter att ha sulat om dem blev det bra. Det gick bra under hela vigseln men under fotograferingen blev det till att gå lite mer än vad jag hade räknat med. När vi väl sedan kom till fötterna blödde hälarna rejält och det syns faktiskt fortfarande på fötterna. Det första jag gjorde när vi kom till festen blev alltså att kasta av mig skorna och gå barfota resten av kvällen vilket var jättehärligt. Eftersom klänningen var lång syntes det inte och gräset har skönt under fötterna under den varma högsommarkvällen.

Inga kommentarer: