tisdag, juli 17, 2012

Paris!


Semester! Jobbade sista dagen 6 juli, och på morgonen 7 juli åkte vi iväg mot Paris. Ett perfekt sätt att rivstarta semestern så att alla tanka på jobb och annat försvinner. Vi kom hem igen i fredags. Tyvärr blev jag sjuk under hemresan, så sedan vi kom hem har jag bara legat i soffan och hostat och snörvlat. Väldigt trist att ligga sjuk på semestern, men jag är glad att jag höll mig frisk medan vi var i Paris. Dessutom är vädret ändå inte speciellt roligt just nu, 16 grader och skurar.

Foton från resan kommer.

2 kommentarer:

Frida sa...

Åh vad underbart! Älskar allt som har med Paris att göra trots att jag aldrig vart där :P Var där i mammas mage och har sett många diabilder och hört föräldrarna berätta, men aldrig kommit iväg dit själv, men nu är det bara en tidsfråga, så fort jag och pojkvännen har tid och råd så åker vi dit på en weekend :)

Synd att du blev sjuk men som du säger spelar det inte så stor roll när vädret är som det är. Hoppas du mår bättre snart!

Struntlillstrumpa sa...

Paris är en otroligt vacker stad, så jag hoppas du får möjlighet att åka dit snart! Vi har varit där en gång tidigare, men denna gången tog vi dagarna som de kom och då kunde vi njuta så mycket mer av staden. Annars blir det lätt att man stressar hela tiden för att hinna se allt. Det finns ju så mycket att se! Men hinner man inte se allt så är det ju en utmärkt anledning till att åka dit igen :)