torsdag, april 15, 2010

Tankar huller om buller

Här på bloggen händer det inte mycket nu. Det beror mest på att jag faktiskt inte har så mycket att skriva om just nu. Det är mest jobb jag hinner med.

Sitter på bussen på väg hem från jobbet nu. Blå himmel och 15 grader varmt. Men imorse var det bara 2 grader, så vinterjackan hänger med ännu. Kanske blir det vårjacka imorgon.

Helgen är fullspäckad med kalas hos C på lördag och sedan kalas för mig på söndag.

Har suttit och läst igenom lite gamla inlägg i bloggen. Jag gillar att kunna titta tillbaka och minnas hur det verkligen var. Det är lätt att, nu när jag knappt är hemma om dagarna, tycka att det ändå var ganska skönt att vara hemma om dagarna, som när jag var deltidsarbetslös förra våren. Men jag vet ju att jag hatade varje sekund. Jag tyckte att det var fruktansvärt att inte ha någon mening med min dag. Jag älskar att ha ett jobb och jag trivs dessutom jättebra. Och i sommar ska jag ha min allra första betalda semester.

Inga kommentarer: