lördag, november 18, 2006

En storstädad helg

Det har varit lugnt på bloggen ett tag nu. Har inte riktigt känt att jag har haft något att skriva. Men jag ska försöka ta mig i kragen igen!

Efter Idol igår fick vi plötsligt ett ryck och började sortera i köksskåpen! Organisera och slänga. Höll på ända fram till 1-tiden. Allt är mysigt när man gör det tillsammans med någon man tycker om :)

Städningen fortsatte idag. Efter att ha bott här i ett år är det dags att rensa ut lite. Kunde ju lika gärna städa resten av lägenheten också :) Hittils har jag och sambon delat (!!) på den enda garderoben som finns (eftersom vi gjort om klädkammaren till arbetsrum). Men på Rusta hittade jag en söt, precis lagom stor, tyggarderob som nu inrymmer mina kläder. Skönt att äntligen ha en egen garderob. Hittade kläder jag glömt bort att jag köpt! I morgon fortsätter städ-mainian med utrensning under sängarna.

Inga kommentarer: