tisdag, oktober 31, 2006

Liten lista

Vad har du gjort idag? Städat, fikat med Linda och haft en lugn kväll
Vem hade du senast en seriös pratstund med? F
Brukar du svära mycket? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Strax innan 8 om jag ska på föreläsning. Annars mellan 10 och 11.
Är det bra eller dåligt? 8 är för tidigt, men vid 11 har jag sovit bort halva dagen.
Vem/vilka vet mest om dig? F och mamma
Vad har du på dig just nu? Svart tröja och randiga pyjamasbyxor
Vad har du gjort ikväll? Läst lite och kollat på Bröstcanser-galan.
Hur många timmar sover du per natt? 6 h ungefär om jag ska upp i tid, men runt 9 h om jag är ledig
Vad har du för färg på ögonen? Bruna
Vad vill du ha för färg på ögonen? Jag är nöjd med mina bruna
Vad gör du nästa år? Pluggar tredje året på min utbildning.
Är du likgiltig? Nästan aldrig
Hur många par skor har du? Antagligen massor, men det är alldeles för få som blir använda
Vad lyssnar du på för musik nu? Goo Goo Dolls - Amigone

Inga kommentarer: