onsdag, augusti 23, 2006

10 saker som sätter guldkant på tillvaron

Här och nu startar jag en ny utmaning! Lista 10 saker som du tycker om och som sätter en liten guldkant på den gråa vardagen.

  1. Medaljongen jag ärvt av mormor
  2. Min gitarr
  3. Kräftor (året om!)
  4. Komediserier, som Vänner o.dyl.
  5. Pilla med min kalender och skriva in en massa onödigt
  6. Att öppna en bok för första gången och höra pärmen knaka
  7. Kolla på fjantiga tonårskomedier
  8. Min elbas
  9. Sitta uppkurad i soffan med en bok och lite varm choklad
  10. Att göra snöänglar

8 kommentarer:

Anonym sa...

Heej! Klart jag antar utmaningen,
vad kul! & annorlunda mot alla fashionlistor :) Krams!

Linda K sa...

lista på plats :)

Anonym sa...

Ja, det var en bra utmaning!

Anonym sa...

Nu är listan färdish :)

Anonym sa...

Jag antar utmaningen, fast jag får nog klura lite på det först...!

Anonym sa...

rolig utmaning, nu är den avklarad iaf :)

Struntlillstrumpa sa...

Vad roligt att så många antog min utmaning! :)

Anonym sa...

Nu har jag äntligen svarat på din utmaning!