lördag, april 08, 2006

Shoppat, igen!

Igår tog jag en snabb shoppingrunda inom stan strax före stängning. Denna månaden har jag gjort av med alldeles för mycket pengar, eftersom jag både klippt mig och färgat håret och varit på IKEA. Men när jag hittade dessa ludna prinsess-morgontofflor på Åhléns kunde jag bara inte motstå. Lite galmour för fötterna på morgonkvisten är ju aldrig fel :) När jag sedan dessutom hittade en underbar sjal på Lindex, som kostat 79 kr, för 19 kr var jag ju tvungen att köpa den också!
Idag blev det en tur till Eko:- och där köpte jag en hög kruka och en liten murgröna, så nu är jag nöjd med nästan alla fönster i lägenheten.
Nu vankas det lövbiff med pommes frites och brynta champinjoner, och ikväll blir det skaldjur, popcorn och någon mysig film.

Inga kommentarer: