fredag, mars 24, 2006

Nöjd och stolt

Jag måste säga att jag är stolt över hur mycket jag har hunnit med idag, och allt innan klockan 11! Vaknade halv 9 av att någon borrade på andra sidan väggen. På något sätt lyckades de göra så att det lät så fruktansvärt att det inte gick att vara i vårt sovrum. Idag är första dagen på vår 3-månaders gratisprenumeration på Kristianstadsbladet, så jag satte mig och läste den och letade efter artiklar till mitt paper som jag ska skriva nästa vecka. När jag slog upp tidningen såg jag en stor annons från SkoDej. Mina favoritskor (All Star-liknande) för 99 kr! Självklart måste jag dit och handla! Eftersom vi bor så bra att SkoDej ligger bara på andra sidan vägen tänkte jag ta en liten morgonpromenad. När jag kom dit var de svarta slut i min storlek, men gula fanns det. Så nu är jag stolt ägare till gula basketkängor :)Sedan traskade jag en liten extra runda inom affären och köpte popcorn och sånt inför helgen. Eftersom jag sedan började bli lite hungrig så gick jag inom McDonalds (inte bra, men det är ju fredag) och köpte med mig en hamburgare hem. Så nu ska jag avnjuta min hamburgare och gå in mina nya fina skor!

Inga kommentarer: