måndag, februari 20, 2006

Den som har börjat har hälften gjort

Nu har jag äntligen påbörjat mitt paper. Har skrivit lite mer än en sida. I detta papert ska det in en hel del ledarskapsteorier, så sidorna borde rinna iväg ganska lätt. När jag väl kommit igång och vet var jag hittar de källor som behövs så brukar det gå på någon dag att bli klar. Så förhoppningsvis får jag helgen ledig.
Lite längre fram i veckan måste jag åka till högskolebiblioteket och sitta där och plugga. Har bara fått tag på 3 böcker ur litteraturlistan till denna delkursen, så jag ska låna resten i referensbiblioteket. Dessutom får man förvånansvärt mycket gjort när man inte kan bli distraherad av tv eller av hur mycket roligare det plötsligt är att diska och städa än vad det är att plugga.

Åter till studierna!

Inga kommentarer: