onsdag, januari 18, 2006

Ännu en dag slut

Då var det kväll igen. Eftermiddagen gick långsamt, men kvällen gick fort. F ligger och sussar i sängen. Jag kommer att vara vaken några timmar till. Har ju lite annan dygnsrytm än vad han har. Stackarn ska upp och iväg klockan 5. Obarmhärtigt tidigt. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med nu när jag ska vara själv. Ingen bil ju Nu är mitt paper utskrivet och klart. Skönt.Är på jakt efter sommarjobb, men tycker det verkar lite dåligt med det…. Vill egentligen läsa en sommarkurs i litteratur eller något liknande, men har inte hittat någon ännu. Finns bara en massa data- och mattekurser. Det är ju inte riktigt så jag hade tänkt mig att spendera sommaren.Vi har pratat om att åka någon stans till sommaren, i augusti eller så. Vill allra helst åka till Rom, men det är ganska dyrt så det kan vänta. Kanske att det blir Prag i så fall. Vi får se hur mycket pengar spargrisen har i magen när sommaren kommer.Det var allt för idag.

Inga kommentarer: