fredag, juli 17, 2009

Working 9 to 5

Har precis avslutat den första av tre veckor med heltidsarbete. Jag trivs riktigt bra och tycker det är så skönt att komma ut i arbetslivet lite. Vad som ska hända efter att dom här veckorna är slut vet jag inte. Fick veta i dagarna att jag blivit antagen till magisterutbildningen i psykologi i alla fall, så det är ju alltid ett alternativ att falla tillbaka på. Men just nu vill jag helst av allt bara få jobba.

Kameran är full med foton men jag har inte haft tid till att lägga in eller redigera dem ännu. Men de kommer förr eller senare!

Ganska trevligt väder har det varit också i veckan. Satt ute och åt lunch på torget i onsdags, tog en glass på glassbåten och sedan middag på en uteservering tillsammans med M. Tyvärr blev himlen full av gråa moln nu precis.

Inga kommentarer: