måndag, juni 22, 2009

7 år


Idag firar jag och F 7 år tillsammans. Det blir en lugn och mysig kväll hemma i lägenheten med skaldjur.

När jag kollar tillbaka i bloggen kan jag se hur vi firat varje år. 1 år firade vi med att gå ut och äta på en grekisk restaurang. 2 år firade vi med en resa till Paris och middag vid Eiffeltornet. 3 år firade vi med att titta på lägenhet och att köpa vårt första husdjur tillsammans, slöjstjärten Egon : ) När vi firade 4 år hade vi en mysig picknick hemma på vardagsrumsgolvet. 5 år år firades med picknick vid ett slott i närheten, och 6 år firade vi förra året med en resa till Prag.

Tiden har verkligen gått så oerhört snabbt. Jag var 17 år och hade precis slutat första året på gymnasiet. Nu har jag min examen i psykologi och vi har bott ihop i nästan 5 år. Jag ser fram emot resten av mitt liv med F.

Inga kommentarer: