måndag, mars 12, 2007

Utmanad!

Blev utmanad av Lina att lista sex underliga/egendomliga saker om mig!

Här är min lista över underliga saker om mig:


1. Jag hatar att zappa mellan olika tv-kanaler. Är det något speciellt jag vill se på tv gör jag det, sedan stänger jag av. Det beror dels på att jag hatar reklam, och dels för att jag inte tycker det finns så mycket bra att se.

2. Däremot är dvd:n min bästa vän! Ingen reklam och bara det jag själv vill se! Har samtliga säsonger av Vänner och Gilmore Girls (de som kommit ut). Har också delar av Ally McBeal, One Tree Hill, Joey och OC.

3. Jag är otroligt ekonomisk (eller snål…). Köper sällan något till fullpris!

4. Jag överanalyserar det mesta! Både andra och mig själv. Kan ju vara både på gott och ont, men det är ganska onödigt att väga in en massa negativa saker i minsta lilla!

5. Jag är otroligt envis! Jag ger mig aldrig om jag tror eller vet att jag har rätt. Ger mig sällan även om jag inser att jag har fel…

6. Gick i sömnen en gång när jag var liten. Gick förbi mina föräldrar som satt och tittade på tv och vidare ut genom ytterdörren till brevlådan och hämtade in reklamen!

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad roligt att du antagit utmaningen! Jag är också väldigt ”ekonomisk” och gillar inte att köpa saker till fullpris. Det går alltid (nästan) att få billigare, brukar jag tänka

Struntlillstrumpa sa...

Precis Och tack vare Internet går det att fynda ännu mer!