torsdag, mars 08, 2007

Påkörd med flit

Var jättehungrig när jag körde från föreläsningen idag, så jag körde in om McDonald’s Drive In för att köpa en hamburgare. Efter att ha stått och väntat en liten stund på maten började bilen bakom mig plötsligt rulla och körde på mig! I backspegeln såg jag hur killarna ni bilen bakom skrattade och sedan började backa för att köra på mig igen! När jag kom ur kön stannade jag på parkeringen, men bilen bakom rivstartade och körde iväg så fort de kunde. Inget syns på bilen, men musklerna i nacken och axlarna är jättespända och gör ont. Det som gör mig mest ledsen är att hade det varit en kille som kört bilen istället hade de inte kört på honom.

2 kommentarer:

Lina sa...

Vilka typer det finns. Man blir så arg på sådant! Hoppas du inte fortsätter ha ont i alla fall. Kram till dig!

Aradil sa...

Men herregud, att det finns sådana knäppa människor!
*bubblar av ilska*