onsdag, januari 17, 2007

Utrensning

Jag har vänt helt fel på dygnet. Somnar inte förrän 3-tiden på natten, vilket leder till att jag inte vaknar till liv förrän tidigast 11. Måste rätta till det innan nästa kurs börjar. För det är ju faktiskt så att jag har avslutat höstterminen och nu är ledig i några dagar innan vårterminen drar igång. Har 60 poäng avklarade. Tänkte fira med att köpa något fint till lägenheten.

Idag ska jag rensa ut lite i skåp och bland kartongerna som står på vinden. Har så mycket av allt, så jag tänkte sortera ut sådant som vi inte kommer att använda och skänka det till någon second hand-affär. Det är roligare att köpa nya saker som passar lägenheten vi bor i nu, än att använda gammalt som vi köpte till första lägenheten bara för att det var billigt.

Inga kommentarer: