lördag, februari 18, 2006

Flitens lampa lyser

Hade först bestämt mig för att jag skulle vara ledig i helgen och börja med mitt paper först på måndag, men kände ändå att jag hade dåligt samvete och lite stress för att jag inte börjat ännu. Så jag tog med mig datorn in till storarummet och satte mig i soffan och började skriva på mitt paper. Och med lite Vänner i bakgrunden är det mycket lättare att arbeta och jag känner mig inte lika pressad till att prestera. Så det är så jag ska arbeta denna veckan! Nackdelen är att modemet inte är sladdlöst, så antingen blir det en himla massa sladdar att snubbla över i storarummet eller så får jag klara mig utan internet. Även om jag inte har skrivit mer än en halv sida så är det ändå en bra början! Papert ska inte bli mer än 4 sidor och inlämningen är inte förrän den 27:e. Så det ska vara gott om tid hoppas jag. Så nu tycker jag att jag med gott samvete kan ta lite helg så att jag sedan kan köra för full växel i veckan sedan.

Inga kommentarer: