söndag, januari 22, 2006

Snö, skola och klossar

-13 grader ute. Solen lyser och snön gnistrar. Älskar snö.
Spenderade hela kvällen igår med att bygga med klossar, kasta bollar och lägga pussel. Oliver är så söt.

Idag blir det en lugn hemmadag framför tvn med varm o´boy och filtar kanske Vågar mig inte ut i det kalla idag. Skönt att få stanna inne. Kanske läsa en bok. Måste läsa ut Systrar i Jeans snart. Tänkte ju hyra filmen nästa vecka.

Imorgon börjar vårterminen och det är inlämning för delkurs 4. Kan inte fatta att jag redan har hunnit läsa 20 poäng! Har 15 poäng godkända än så länge. Vet ju inte vad jag får på papert jag inte lämnat in ännu.Sen blir det skola 3 dagar i veckan. Ska bli skönt att återgå till ordningen. Har varit i skolan 1 gång den senaste månaden. Saknar att vara bland människor! Sen är det ju inte alltid så kul att tvingas gå up ur sängen redan vid 9, men det är ju smällar man får ta Idag vaknade jag faktiskt klockan 10, så förhoppningsvis ska jag inte vara vaken hela natten inatt.

Inga kommentarer: