tisdag, januari 17, 2006

Dagens eskapader

F ringde och väckte mig vid halv 10. Ville inte vakna så jag drog täcket över huvudet och somnade om såklart. Vid halv 12 ringde han igen och skulle kolla om jag hade tagit in posten. Så klart hade jag ju inte det eftersom jag fortfarande låg och sov Sen pallrade jag mig upp ur sängen och satte mig vid datorn en stund.
När jag blev hungrig sen vid halv 2 va det lika bra att gå direkt på lunchen. Det blev pastasallad med burkskinka *mums*

Satte mig och degade framför datorn igen tills F kom hem. Sedan åkte vi och handlade på Lidl och Maxi. Dom hade billiga kräftor där, så det blir kräftor ikväll Finns det något bättre? Har handlat lite nu så att jag inte ska behöva svälta när F är i Nässjö. Han ska köra upp så jag sitter lite fast här i lägenheten utan bil : (

Satt och väntade på att vaktmästaren skulle komma och fixa elementet i köket idag, men han kom aldrig *grrr*

21.00 är det Grey’s Anatomy. Fast vet inte om vi ska kolla på det. Inte så smakligt att äta till det alltid… Fick hem Mrs Doubtfire idag så kanske kollar på den istället.

Inga kommentarer: