måndag, september 01, 2003

Seg dator

Det kan jag säga utan att överdriva ens lite. Den har låst sig 8 gånger idag. Och det lyckades alltid inträffa när jag höll på att skriva något.Passar på att plugga när datorn ändå laddar upp en ny sida. Har matte till imorgon som jag inte fattade mycket av. Eller inte orkade fatta rättare sagt. Asien- och Afrikakartor tills på onsdag, och skriftligt på forntiden på torsdag. Och samtidigt som jag gör allt detta och sitter vid datorn på samma gång, passar jag även på att läsa i en bok till svenskan, ”Svindlande höjder” av Emily Brontë. En nästan äckligt romantisk skildring av 1800-talets Realism….Ska ha Kick-off för musik-ettorna imorn kväll. En klass tar med frukt, en godis o.s.v. som alla kan smaska på. Men oavsett vilket år, så har vår klass alltid lyckats få uppdraget att ta med ”en påse frukt var”
Nattinatt!

Inga kommentarer: